HEJ :D:D:D

HEJ PÅ ER SMÅ KILLINGAR(?)

idag har jag; blivit väckt av mamma för att sofia ringde fem minuter tidigare. sedan kom hon hit och så spelade vi kort till halv tre typ, för då åkte hon hem och vid tre så åkte jag till mormor. men mami, papi och brori? det var trevligt. men mormor är alltid snäll. och så var miranda där, min kusins hund. hon ska vara där en vecka, för mina kusiner är i fjällen. och gud vilken mysig hund. elzkzkkzkzkz<3 jag ville bara ta med henne hem. hon är så grymt mycket gos. GE MIG MIRANDA <3
nu är jag hemma igen. och alla, eller ja, båda hannah och angela har nåt att berätta samtidigt :o
nej ussh, ibland blir jag väldigt ointressant. så nu ska jag sluta. godnatt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback