HEJ SKOLARBETE

två timmar matte, i sträck. nu får det fanimej räcka. får jobba mer imorgon. oh shit. nu är det massor, på onsdag har vi NP i matte. och så ska jag skriva om en konstnär, och hkk arbetes prylen som redan är försenad. och på torsdag nästa vecka så har vi so redovisning av vårt område, jag har anfallet av polen. ja, vi jobbar om andra världskriget. skit trist. och så måste man stå inför hela klassen och prata. JAG HATAR DET >_< de är typ de värsta som finns ._. fast jag vet inte varför. det är bara riktigt hemskt att behöva göra det. hoppas bara att det inte är så farligt och att alla är sjuka :D yäääy.

kristian anttila är min drog, mitt liv. han är fin.

skolan var bra idag. och jag är väl kanske inte på topp. men jag mår helt okej. och jag längtar tills den här skiten är över. jag menar grundskolan. masat sig igenom den i TIO jeffla år. hur fan har man pallat? imorgon är det i alla fall bra dag, det är schemabrutet. vilket betyder film :D dock om andra världskriget, men de är ju bättre än dumma lektioner ändå ju. och på eftermiddagen så får vi typ göra vad vi vill, skolarbete då såklart. tror det blir mycket so då, och matte. eller kanske hkk? ässh, de får vi se då. om de nu blir något gjort.

på onsdag har vi ju som sagt NP i matte, hoppas inte de är så värst svårt. jag vill verkligen inte sänka mitt betyg där. de skulle ju vara katastrof ungefär. men om jag har med mig mitt godis och en läsk så fixar det sig. det är därför jag tycker om nationella, för man får ha godis och läsk. YÄÄY

imorgon ska jag förresten köra moped till skolan. med christina. fan med. jag måste ju tanka >_< måste skaffa mer tjugolappar. ELLER om jag tar ut en hundring på bakne på morronen, och så när vi är på preem/88an och köper godis till imorgon så får jag säkert tjugolappar. eller ja, jag kan ju be om de i alla fall. goodie. då så var morgondagen räddad ;P

nu ska jag gå. HEJDÅ.
angela du är det finaste jag har. du är i mitt hjärta för alltid. jag ska aldrig lämna dig. jag älskar dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback