en vecka sedan

jag klarar inte att uppfölja min blogg. det är för jobbigt och jag sitter här för lite helt enkelt. ja, jag sitter inte vid datorn lika mycket längre. tro det eller ej, men de gör jag inte. och speciellt inte på helgerna. det brukade vara nätter till minst tre. nu slutar mina nätter oftast vid tolv. det är lite tråkigt på sätt och vis. för de var trevligt att ha något att göra. datorn är bättre än att sova. det är ett slöseri med tid. jag vill kunna vara utan sömn. eller i alla fall kunna klara mig på sådär 3 timmars sömn. de skulle vara asbra!
på jullovet ska jag definitivt åka till gbg, jag vill och jag måste. jag måste dit mer än till kalmar. och becka ska nog med mig. det räcker liksom med över dagen. jag vill träffa angela igen. och ordna upp allting. för de är efter gbgkalaset som allt dalat neråt. nåväl.
jag ska till säfsen (H) ja, jag äger er på skidor och snart på att åka bräda också. de kommer jag bli jääääävligt skillad på i år. fyfan va grym jag ska bli. hoppas bara att jag får en ny mp3. en som inte är som den gamla. för den är dålig och jävla samsung måste fan byta ut den. jag har haft den ett år och den har varit på lagning ungefär sådär 5 gånger. DE ÄR DÅLIGT! mycket dåligt.
jag måste börja spara till hultan. det kommer fortare än kvickt och jag måste snart ha pengar till den där skiten. biljetterna släpps ju i februari. måh, jag måste dit i år.
jag fick linser i onsdags. och jag ser ALLT! verkligen. jag ser allt. allt är tydligt. jag behöver inte kisa med ögonen vid datorn. jag kan titta normalt, jag kan se skyltar innan vi åkt förbi dem med bilen. jag ska se människors ansikten som går förbi när de är mörkt eller står en bit bort och vinkar. de är otroligt skönt. man är handikappad utan syn. eller med dålig syn. de är jätte jobbigt. jag ska aldrig sluta ha mina linser. och imorse var det nytt rekord på isättningen, typ 7 minuter! de är ballt. jag har liksom inte ens haft dom i en vecka och jag kan fixa det på 7 minuter. jag är grym. MHM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback