(malo)

jag är verkligen sämst på att uppdatera bloggjäveln. jag sitter för lite här.
veckan har varit upp och ner. igår var lätt bästa dagen. shoppa med eva i 6 timmar. mysigt värre och 2300 mindre på hennes konto. mysigt de också. jag vill också ha en massa pengar att spendera sådär bara. men de har jag inte.
idag ska vi till börjes och jocke visste knappt vad de var. och jag begär inte att du som inte är från trakten ska veta de. men de är världens bästa affär. efter ullared dåvå. för de är helt enkelt bäst och störst och allt. <3 jag ska leta julklappar. för mina no money. jag ska sno av mamma. eller ja, hon får betala.
jag vill ha nya kläder och en massa pengar. masssssor av pengar, så jag kan åka till kalmar, göteborg, köpa alla saker jag inte fick i julklapp och så vill jag ha ett jobb. jag vill inte vara fattig hela tiden. cepeskit.
nu kanske min mamma kom hem. då blir de snart mat och sedan börjes. vi hörs senare kära blogg. godkväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback