GAH

ikväll stör jag mig något enormt på carolin. jag kommer ihåg nian, ja, fan, hela högstadiet. då var de så äckligt att lyssna på typ mcr, kent, bd, ja allt, man skulle lyssna på gladpop. och så var det tkul att skämta om att man skär sig. för de var äckligt. nu finns hon på bdb och lyssnar på mcr. JAG STÖR MIG PÅ ATT FOLK ÄNDRAR ÅSIKT EFTER VAD SOM ÄR POPULÄRT. JÄVLA ÄCKEL!

nåja, hveggan var här idag och kom igår, natt. de är allt jag har att säga, typ. och att jag såg sandor slash ida innan, då fick jag en väldigt lust att åka upp till gbg och överraska angela. haha, sjuk ide eftersom vi inte är vänner längre, typ .___.

imorgon kommer sofia hit och ja, vi ska göra nåt kul. we have to! aja, de får vi ta då..
jag är sämst på att blogga. FU.

och jag vill också ha någon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback