hård dag

tisdagar är alltid lika hårda. jag går i skolan från 9 till 5 på kvällen. och så får jag vänta på bussen till tjugo över sex. idag hade jag i alla fall sällskap av hvegis och en liten stund av en tjej och en sötpojke. vi satt på skåres. och gubben är typ läskig, han springer runt med sin blick hela tiden. ASLÄSKIGT!
vi hade dans idag på idrotten, polka is the shit och wienervals med eeeh, mikaela? polka är jag och eva i alla fall bäst på. vi äger sönder er. de är bara min kondition som tar emot.
snart är det den 25 november och jag kommer med i tidningen! YEEEEAH. jag är så jädrans grym : D 
snart kommer också videon ut på youtube. : D nu har jag den på datorn. nu fattas bara youtube också : DD

igår när jag stängt av datorn så fick jag typ ångest för jag kom på att jag inte skrivit nån blogg. så bara så ni vet så skiter jag inte i det medvetet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback