lördag

ja, jag är jätte dålig på att skriva blogg. jag tänkte faktiskt på det igår, men de blev aldrig nåt.. nu sitter jag och ändrar namn på bdb hela tiden. jag vet inte vad jag ska kalla mig. alla fina låtar är upptagna. just nu heter jag itsadeathwish. sug på den va.
igår, eeh, så, var sofia här! vi kollade lite på oc, lagade och åt tacos. ja, typ. såntdärnt. ikväll, eller ja, idag. så klippte jag mig och färgade håret, sedan nu ikväll så såg vi på ja ä' inte bitter. med robert gustafsson. jag var inte på humör och skrattade inte alls.
jag har inte varit på humör på hela helgen. jag kan inte göra nånting. och så har jag en engelska uppsats som ska vara klar på måndag ^^ om AUSTRALIEN. fucking australien. jävla gayland. fan med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback