montag

två goda gärningar idag; hjälpt en old lady till noa noa och en man att läsa av busstidtabellen. mhm, jag är duktig. jag har bara sisådär en läxa kvar att göra. BLÄ, jag orkar inte! spanska, de börjar bli segt :/

imorgon blir de musikhuset så de smäller om de : D yeeeah! daniel ekerot och evening fall! och på onsdag blir de en massa hardcore. yeha. mitt huvud kommer dö! jag svär.

godnatt och sovgott. jag ska plugga skiten ur mig nu. HIHIHI

UPPPPPPPDATE!

måndag - fika med däja, hanna och ronnie på donkan  - DONE
tisdag - se några band på musikhuset, med hveg
onsdag - fetmafest på musikhuset, med hveg
torsdag - kolla linser shiten och sedan till ungdomsprylen
fredag - ha med klassen hem, eller leka med atti och sofia
lördag - oplanerat!
söndag - oplanerat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback