onsdag

trots att tisdagen är den längsta dagen är alltid onsdagen värre. tre timmar språk på eftermiddagen. men idag, idag var det kul! barbara var inte på tyskan, så vi hade asroligt och på spanskan så var de också askul : D livet blir roligare för varje dag. ni bör alla längta till gymnasiet, ni som är på väg dit, eller nog som har tagit er förbi det!
imorgon ska jag se doppel-u. han är en tysk rappare! mhm, KOOOOLT. erkänn att du är lite avis på mig nu. alla älskar vi ju hiphop och rap ^^ YEEEEH. *NOT*
men jag har massa freeeeetime också. så öhhh, jag ville träffa hveg, men jag vet inte om hennes msn funkar. jag vill till skårrrrrres<3
eller nu vill jag bara till daaavid ._.

mamma skaffade vax till mig idag. så nu är de flaaaafy där bak.
och jag har inga läxor mer på hela veckan. MHM, skööööööönt : D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback