söndag

idag pågår debatten om programmet bonde söker fru. men jag orkar inte bry mig. låt dom bli famous om dom vill de. låt mig bara vara. och det hjälper inte att tjabba emot hela ideén, inte fan kommer programmet sluta sändas för de.
idag har det varit en vill-sova-bort-allt-dag. jag har väl blivit klar med australien skiten. typ. det känns som om jag skrivit alldeles för lite. men ja, äsch. jag orkar faktiskt inte bry mig. de blir för jobbigt.
det var ju fars dag idag, så vi åkte till farfar, hulevikarna var där. dom är alltid trevliga : ) de är bara jag som är asocial. dom kan inte tycka om mig. kan någon?
imorgon börjar skolan igen. jag vill vara precis lika på g som förra måndagen. men jag vet inte om jag klarar de. allt är bara en massa krabb, och jag litar inte på adam, vilket jag vill göra. men jag vågar inte. de går bara inte. jag kan inte. JAG VILL. bevisa att du finns!
ikväll är det timo som gäller. typ, timotimotimo. mhm, eller hela nedersta delen av min spellista, vilken jag aldrig lyssnar på. synd, för där finns en massaaaa bra musik. och nu blev det vapnet. mhm, sett live också! de var grymt som bara den!
om fyrtio minuter borde jag sova. för jag ska upp TIDIGT, ska åka med fem över sju bussen härifrån. och jag ska hinna med allting, och hinna kicka igång mopeden också. för den kommer inte direkt starta på första. de gör den typ aldrig nu för tiden. fast jag har ett nytt knep nu på vinter; på sommaren måste man typ alltid gasa när man kickar, på vinter ska man inte kicka, för då går de inte.
KALLA MIG BÖÖÖÖÖG (8)
jag kommer ihåg för en vecka sedan. då var jag på topp. jag var så långt upp man kan komma. jag trodde på dig, jag var säker på att du fanns, jag tyckte om dig, de gör jag fortfarande. jag vill bara veta att du finns. att du inte lurar mig, de känns som om jag har blivit blåst så många gånger förut, jag vill vara säker på det här. hjälp mig med det? du kan få mig upp på toppen igen. du behöver bara finnas. du behöver bara prata med mig. så blir jag i extas, jag blir så otroligt glad utan att förstå varför.
imorgon blir det postning av vilda veckor saken. jag ska få dvd filmer. minst en och högst tre. vi får se hur mycket de går med på.
igår färgade jag håret om jag inte redan sagt de, mitt minne är ganska kort. rött i luggen och resten svart. i hårbottnen, eller ja, där håret var blondt ser de svarta blått ut. de är rätt koolt : D


(bevisa att du finns)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback