många

ja, många inlägg idag. och mer lär de bli ^^ den här dagen är inte riktigt lika bög som den verkade vara innan. bara nästan.
jag har lärt känna richard. igen. jag tror vi pratade mycket förut. men vi glömde väl bort varann. han är i alla fall snäll och när han pratar om sitt liv, så inser jag att jag kanske inte haft det så jävligt som det känns som. men han är snäll och mycket bra och får mig att skratta. och kanske, om några århundraden, så kan jag bli inneboende hos honom :)
jag vill få upp tittarsiffrorna på min blogg, men jag vill inte att de ska läsa det jag skrivit. jag vet att det låter väldigt konstigt. de tycker jag med. men jag vill inte uppröra någon. jag vill vara snäll, en såndär mänska som alla tycker om. fast jag vill inte tycka om alla. men ja, ässh. skitsamma.
härnäst vill jag till göteborg. ta mig dit, ta mig till dig. eller jag kanske vill till karlstad, eller karlskrona. nåja, en sak kan vi konstatera, jag vill bort från småland och alla sega smålänningar. ge mig något nytt.
ikväll ska jag ringa siimon. och prata tills jag mår riktigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback