skåresfika

woho, första dagen utanför mitt eget hus! och typ på vägen mot bussen så har dom grävt mitt i vägen, så där är nu typ tio centimeter höga kanter av asfalt. de visste inte jag eftersom jag har varit isolerad i mitt hus sedan i fredags. så jag kommer där i 60 och tänker att allt är frid och fröjd och jag är i god tid till bussen. OCH SÅ SER JAG KANTEN! och liksom, jag hinner inte bromsa, jag ställer mig bara typ upp så jag ska slippa bli helt bankad i röven. OCH SÅ DÖR MIN MOPED! fak it. och liksom, jag bara NEEEEJEEEEEEEEEE. så jag måste kicka igång den! fan vilken helvetes morgon det var! fan med. men ja, jag missade inte bussen, och min moped funkade på vägen hem. jag ska bara ladda batteriet, så jag kan starta den på elstarten. nåja, på bussen så var jag nyttig och läste min bok, bränd, till skolgrejset som man måste >_> och så typ var de äcklig luft på bussen, såndär så man bara ville spy för man mådde så dåligt. men ja, de gjorde jag inte. tuuuur. gabbe var med bussen också. han skulle möta linus. och så skulle vi ta kvart i fyra bussen hem. men jag tog fem över två bussen hem. HAHA -skratta åt gabbe som får åka själv- loser! : D efter att jag hoppat av bussen så var allt i alla fall frid och fröjd, jag mötte emelie och vi fikade på skåres. mycket trevligt. och jag ska snart ringa henne och gissa på vilket kön, hur mycket bebisen kommer väga och vilket datum den kommer komma ut. jag kommer lätt att förlora!

imorgon ska jag inte döda min egen moped, de är ett som är säkert. jag ska ta det försiktigt. så jag inte hinner dö innan jag träffar hveg hahah. för vi ska dela ut lappar på stan! och fika på skååååres. jag är snart stammis där : ) jag borde få mängdrabatt eller nåt haha.

nz är rätt kul när man hittar riktiga guldgruvor som typ; 483364. där man får sisådär 70 -80000 när man skickar tre tjuvar. typ omg. de va lite chockerande. gah, jag vill ha mer tuuuuuurns. de är tråkigt när man inte kan göra nånting. och så måste man vänta tjugo minuter också. jävla gaygrej! och det där jävla ordet var visst svårt att skriva, skrev om typ fem gånger. och jag ska nu gå ner och äta maaaat. mums. hoppas de är gott. för jag är hungrig ._.
MAT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback