bloggväder

det funkar ju nästan att skriva blogg varenda dag. nu är det bara två dagar sedan.
igår klippte jag lite i håret. en början till den frisyr jag ska ha så småningom. men jag hittar tyvärr inte bilden längre. den fanns på bilddagboken, men jag minns inte i vems. eller egentligen gör jag nog det. men den finns inte kvar. jag ska skriva till mannen och be honom sända mig den, så min frisör kan klippa mig som honom. undrar om han kommer tillåta det, eller om han kommer utbrista; det är min frisyr, fixa en egen, fitta.
jag vill också åka till göteborg. mer än nåt annat. siimon ska jag träffa. men jag vet inte riktigt hur jag ska lyckas. jag har ingen vidare lust att lura mor med nånting.. hon är sur nog ändå.
idag ska jag inte göra så mycket. blir det för tråkigt så börjar jag nog klippa håret igen. det är rätt kul. dock gör det inte att tiden går fortare. de är lite dumt.
egentligen ska jag och familjen åka till säfsen på söndag. men som det är nu så finns det ingen snö där, alltså inga backar öppna, det är förjävligt. och bara för de kan jag gråta. JAG VILL ÅKA BRÄDA. för ni fattar nog inte hur jag har längtat. och jag har gått och sagt till klassen att jag inte kommer första dagen av skolan, för då är jag på väg hem med bilen från säfsen. men skitneralltihop. för de blir ingen jävla skidsemester. inte nu, men senare. om det finns snö då. jag ska nu gå och se efter vad snörapporten säger idag.
det är fyra grader varmt idag. pust. det kommer inte komma någon snö tills söndag. det kommer inte vara fyra nedfarter öppna. det blir ingen bräda
jag kör på shuffle idag. det är rätt bra, då blir man inte trött på en låt så fort. atm; placebo - song to say goodbye.
i år vill jag på så många festivaler, men jag kommer inte ha råd. jag kommer inte ha några pengar. fan! jag måste börja hårdspara. jag måste börja tjäna pengar. men hur? de är nästintill omöjligt att få några pengar innan sommaren. fuck it.
nu ska jag fortsätta mitt surfande. godkväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback