gregel

this ring, here, represents my heart.
idag har jag försökt att fixa morbrors mp3, men jag kan inte riktigt. den är lite konstig. det går typ inte att stänga va den heller. helt sjuk. plus. att min dator är seg som gummi, så jag får knappt fram nåt ändå. gah, need a new one.
jag har också pratat med sanna lite. sanna, karlskrona-sanna. jag glömmer bort hur bra hon är ibland. och de känns som om vi är rätt lika när det gäller vänner och såntdärnt. ja, alltmänt. jag hatar grimslöv, hon karlskrona, inte bara stället, folket. att inga vänner ha i hemorten suger.
senare ikväll ska jag kolla igenom massa videoband, gamla sådana, med gamla tråkiga inspelningar. så jag kan spela in på dom nu istället. för de går en massa bra filmer hela tiden. såna som man vill ha! senast spelades once upon a time i mexico in. den var grym faktiskt.
jag hittade en bild på alexander ifrån vejbystrand, från tullakrok. gah, den bilden har en enorm feeling. jag fattar det inte. jag ska prata med honom de sedan. om jag lyckas haffa honom. han är inte online hela tiden serru.
ja, siimon hatar mig inte. det gör mig glad. det är bara en massa andra som var jobbiga. inte jag, ja. det är min största fasa. att siimon inte ska tycka om mig. den förste och sen siste. låt det bli så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback