jag önskar jag var där nu

idag ska det bli kent hela jävla dagen. just nu spelas; flen/paris
igår blev det ingen blogg. jag skyller på min mamma som gjorde mig upprörd och cp.
det avr mycket trevligt igår. först träffade jag däja och sedan hveg. och adde, hvegs bror också.
det här var lätt dagens händelse; jag och däja satt på skåres, ingen ville komma. så vi skulle åka hem, så tog vi min läsk och sprang. för att hinna med bussen. väl på bussen, i rondellen efter arabygatan, typ. så ringer hveg och säger att hon kommer till skåres och jag säger att jag är på väg hem nu. vi lägger på, två minuter senare ringer jag henne igen och säger att jag hoppar av nu och tar en buss tillbaka till stan igen. hon skrattar och vi lägger på. t.o.m min mamma skrattade åt mig då. men på ett bra sätt. inte som om jag var knäpp.
idag blir en seg dag, alla är i skolan. imorgon måste jag göra någonting! jag klarar inte att sitta hemma. då kan jag lika gärna gå i skolan vafan. nåvå. godkväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback