nyår

nyår är inte helt lätt. jag hamnar alltid efter med mina nyårslöften. jag kommer aldrig på några förrän det är försent. som typ, nu. jag tänkte jag skulle ge ett nyårslöfte här. börja skriva blogg igen. de är ju rätt trevligt om man kan läsa om hur det var att vara 16 när man är 26.
fast idag vet jag inte vad jag ska skriva riktigt. nyår har varit. det är 2007 nu, fast de känns inte så. på söndag ska jag(förhoppningsvis)åka till fjällen. men eftersom det inte finns någon snö, så lär de inte bli av. men mamma och pappa har lovat mig en resa vecka 5 istället. om det finns snö då.. och om de finns stuga kvar då. klockan är kvart i tre. school of rock är på någon kanal just nu. jag har planerat att se den. men jag har missat första kvarten och de känns rätt meningslöst att se filmen då. jag ska se mina andra världskriget-filmer senare istället.
jag vill läsa böcker. nya, bra, intressanta böcker. men hur ska man hitta sådana?
idag har jag en längtan efter göteborg och siimon.

hej nollsju

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback